Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΚΟΝΤΥΛΙΕΣ ΜΕ ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΟΤΕΣ

https://www.youtube.com/watch?v=ooCRZHLguSc 


Οι νοτες για τις κοντυλιες ειναι γραμμενες για 
κουρδισμα  G D A E   , ΑΛΛΑ στο βιντεο εχω κουρδισει το μαντολινο   F C G D  γιατι ετσι τις παιζει ο Βρεντζος και ακουγεται πιο γλυκα,
 Για οποιαδηποτε  απορια ρωτηστε στα σχολια.









S F M F S L S F M R D     SFMRM    DRL#L   SL#L
 

RR DRMFR  DCDRMFR  M    DRL#L   SL#L

S L CDR RMD DRCDC  D  DRCDC DCLCL

S LCD DRD CDR RMR DRM DRC LL#L

LL#D   L#L#L#   L#  DL#L  L#L


LL#D  L#DL#L   SL#L

9 σχόλια:

  1. μπορείς να μας βοηθήσεις και λίγο στο κουρδισμα. κάνε μια φουλ εξήγηση γτ ζοριζομαι λίγο στο κουρδισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω που κούρδισα το μαντολινο μου σε F C G D μου ακούγετε λιγο ακουρδιστο..γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι καλο το μαντολινο σου? βασικα ο βρετζος το παιζει το κοματι με μαντολα που εχει κουρδισμα C G D A

      Διαγραφή
    2. Δεν ειναι επαγγελματικό....180 ευρω το πηρα...να σε ρωτησω και κατι αλλο θελω...επειδη ειμαι αυτοδίδακτος απλα δεν καταλαβαινω κατι...παιζω ενα κομμάτι κοντυλιες για παράδειγμα γιατι μετα απο 5 με 10 λεπτα το χερι μου κουράζεται και ποναει? βλεπω να βιντεο σου και εσενα το χερι σου παει πανω κατω...γιατι?

      Διαγραφή
    3. ναι αυτο με το χερι το σκεφτο μουν το απογεμα οτι πρεπει να φτιαξω ενα βιντεο λοιπον ακου εσυ μαλλον κτυπας τη πενα μονο κατω αυτος ο τροπος ειναι μονο για τα συρτα και καποι αργα κομματια η κοντυλιες παιζοντε με τριλιες δλδ η πενα πανω κατω και πολυ αλλοι ρυθμοι παιζοντε με πενα πανω κατω ΠΡΟΣΕΞΕ οχι συνεχεια πανω μονο οταν χρειαζεται πχ ο ρυθμος στις κοντυλιες ειναι πενα κατω κατω , κατω πανω κατω ελπιζω να καταλαβες θα προσπαθησω να φτιαξω ενα βιντεακι να τα λεω ποιο αναλυτικα

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστω παρα πολυ...καταλαβα...ανυπομονώ για το βιντεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλα εγω θελω να παιξω για παράδειγμα μια ωρα δεν μπορω γιατι κουράζομαι βασικα μετα απο λίγη ωρα με πονάνε τα χέρια μου οταν παιζω...ενώ οι αλλοι που παίζουν 5 και 6 ωρες πως δεν κουράζονται..μπορω να κανω κατι για αυτο το θεμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή